Popular Posts

TOKSAH KALUT..Gunakan kotak ajaib ini utk mencari blog yg tertinggal...

JEEJOUN TRAVEL & OUTDOOR's Fan Box

Wednesday, December 10, 2008

Swiss Garden Resort Damai Laut ,Lumut

Di Pantai Teluk Senangin


Nyam..Nyam


Test Power......


Lena dibuai-buaiiiiiiiiiiii


Ayam percik Teluk Senangin.....Panas2!!

















Deretan kenderaan yang menyertai percutian ini
















Posing dalam air

















'Kolam Renang' ,Sesuai untuk beriadah bersama keluraga

















Memancing di Pantai Teluk Senangin

















BBQ di tepi pantai

















Apartment bersebelahan kolam..




Bagi penggemar sukan golf,ini adalah lokasi yang sesuai untuk meneruskan kesinambungan hobi anda itu..Selain bermain anda juga boleh beriadah bersama keluarga dengan segala kemudahan yang disediakan oleh pihak resort seperti kolam renang,taman permainan kanak-kanak,gelanggang tennis,gelanggang bola keranjang,karaoke,table ping pong,table pool dan lain-lain lagi..Kawasan ini agak terpencil dan bandar yang terdekat adalah Manjung (22km).Jika anda ingin bermalam disini untuk tempoh yang lama,anda digalakkan supaya membeli bekalan barangan yang sepatutnya demi keselesaan anda.Selain itu anda juga boleh ke pantai Teluk Senangin(8km)untuk pengunjung yang gemarkan mandian pantai,di sini anda bolehlah memancing bersama keluarga ataupun mengadakan bbq seperti apa yang telah saya dan rombongan saya lakukan..Selain itu ada lagi pantai-pantai yang boleh anda lawati seperti Teluk Batik dan Teluk Rubiah..
Untuk kesini,bagi pemandu yang memandu kenderaan dari lebuhraya utara selatan arah Kuala Lumpur bolehlah menyusur ke pekan Bidor,Teluk Intan dan setrusnya ke Sitiawan..Dari sini anda perlu mencari papan tanda ke Pantai Remis dan seterusnya ke destinasi tersebut.Bagi yang dari utara pula,anda perlu keluar dari lebuhraya utara selatan melalui Changkat Jering, Terong, Temerloh,Pantai Remis dan seterusnya ke destinasi tersebut..

2 comments:

  1. Zul, nanti kita buat yg lebih GRAND!! lagi. Tunggu Aswad balik, kita lantik dia jadi Advisor, pastu buleh la dia suport lebih..........

    ReplyDelete