Popular Posts

TOKSAH KALUT..Gunakan kotak ajaib ini utk mencari blog yg tertinggal...

JEEJOUN TRAVEL & OUTDOOR's Fan Box

Sunday, December 14, 2008

Strawberry Ice Cream,C.Highlands


Keberangkatan aku ngan famili ke Cameron Highlands baru2 tidakku lepaskan peluang untuk merasai keenakkan ais krim strawberi segar dari ladang.
Kepelbagaian menu berasaskan buah strawberi menambahkan lagi nafsu makan aku...
Aku memilih untuk merasa ais krim strawberi,memang sedap rasanya dengan suasana persekitaran yang dingin serta angin sepoi2 bahasa.............



Lokasi pilihan aku kali ini ialah Green View Garden,berdekatan dengan simpang Gua Musang-Simpang Pulai- Berinchang.Selain tempat makan terdapat juga jualan sayur segar dan cenderamata dijual disitu.Sebelum aku terlupa jangan kekok untuk mencuba biskut keladi "Yam Cookies"rasanya yang enak dan rangup pasti memberi kesan kepada deria rasa anda.......

No comments:

Post a Comment