Popular Posts

TOKSAH KALUT..Gunakan kotak ajaib ini utk mencari blog yg tertinggal...

JEEJOUN TRAVEL & OUTDOOR's Fan Box

Tuesday, December 15, 2009

Ikea..Lain daripada yg lain.


Di musim cuti persekolahan ni aku mengambil kesempatan untuk membawa keluarga bersiar-siar di sekitar ibukota memandangkan sebelum ini banyak masa aku dihabiskan ditempat kerja. Maklumlah orang makan gaji katakan,lainlah jika ada perniagaan sendiri macam kawan2 aku yg lain...Walaupun anak aku belum memasuki alam persekolahan (rendah) dan tak payah kalut-kalut kata orang Kedah nak jalan mana-mana tapi sengaja juga aku menyibukkan diri nak jalan2 dikala ini.Apa taknya waktu cuti ni la ada sale!!!


Peluang yg ada ni aku gunakan sebaik mungkin untuk bercuti bersama keluarga dan diantara destinasi pilihan aku kali adalah gedung IKEA yang terletak Mutira Damansara,PJ. Untuk memudahkan anda yang baru pertama kali kesana sila klik sini!

Showroom.


Nak kata beli banyak barang tak juga, saja syok tengok-tengok orang!







Nyam-nyam..Asal boleh!





No comments:

Post a Comment