Popular Posts

TOKSAH KALUT..Gunakan kotak ajaib ini utk mencari blog yg tertinggal...

JEEJOUN TRAVEL & OUTDOOR's Fan Box

Sunday, February 22, 2009

"Korban"

Mungkin aku agak terlewat untuk uploadkan gambar ini....
Tapi aku nak juga ianya diabadikan dalam aku punya blog,dan dikongsi dgn aku punya member..
oklah yea!! Tahun lepas kot rasanya .. Aku ada buat/join korban lembu di Masjid Kg Che Ok, Perlis (tempat arwah mak aku disemadikan..) bersempena dengan Hari Raya korban@Aidil Adha.
Memang dah lama aku niat nak buat tapi ada saja halnya,
so alhamdulillah..kali ni jadi!!
kali nie aku malas nak 'berpanjangan' sangat aku punya penulisan..kau orang tengok sajalah gambar yg sempat aku ambil!!


Tok Imam Masjid Kampung Che Ok, Perlis
'Pak Ngah'




Orang kampung sedang bergotong-royong membahagikan daging lembu korban

sekian,

jeejoun@yahoo.com
http://jeejountravel.blogspot.com

No comments:

Post a Comment