Popular Posts

TOKSAH KALUT..Gunakan kotak ajaib ini utk mencari blog yg tertinggal...

JEEJOUN TRAVEL & OUTDOOR's Fan Box

Saturday, February 21, 2009

Meronda Di Udara...

Kali nie aku ditugaskan oleh majikan aku untuk melaksanakan 'tugas2 yg diamanahkan'......
Disebabkan faktor lokasinya yg memerlukan pemantauan dari udara so khidmat helikopter diperlukan.Walaupun ini bukanlah pertama kali aku menaikinya tetapi untuk berkongsi pengalaman dengan anda semua...............Aku persembahkan gambar2 ini kepada anda!



Stesen Janakuasa Lumut...salah sebuah stesen janakuasa yang terdapat di Perak.
Bersebelahan dengan tasik Segari dan Laut Selat Melaka.



Universiti Teknologi Petronas..
Terletak di Tronoh Perak dan berdekatan dengan bandar Seri Iskandar.




Jambatan Sg Perak yang menghubungkan Bota Kanan dan Bota Kiri..
Kelihatan pembinaan Jambatan kedua yang baru bagi melengkapkan kerja2 pelebaran
jalanraya Ipoh-Lumut(Highway)




Jalanraya Ipoh-Lumut dalam proses pembinaan
untuk dinaiktaraf ke 4 lorong..(lokasi Titi Gantung)




hehe...Co pilot



Lebuhraya Utara Selatan(PLUS) merentasi kehijauan ladang kelapa sawit..


Tidak hairanlah jika sektor kelapa sawit merupakan sumber ekonomi yang penting kepada negara..Lihatlah keluasannya,belum lagi daerah lain!


Sg.Perak..........


Beginilah keadaan didalamnya.........



Mungkin sahabat2 lain mempunyai pengalaman yg lebih lagi daripada aku tetapi aku hanya ingin berkongsi sahaja....
sebarang maklumbalas sila emailkan kepada:

jeejoun@yahoo.com

http://jeejountravel.blogspot.com

No comments:

Post a Comment