Popular Posts

TOKSAH KALUT..Gunakan kotak ajaib ini utk mencari blog yg tertinggal...

JEEJOUN TRAVEL & OUTDOOR's Fan Box

Friday, January 16, 2009

Berhari Keluarga Di Port Dickson

Last year aku ada conduct satu program utk merapatkan lagi hubungan kekeluargaan diantara family aku(sebelah wife aku yang memang telah rapat)...'Family Day Hjh Wan Zainab D PD' adalah temanya......Lokasi pilihan utk program ini, aku memilih Port Dickson,Negeri Sembilan.Selama 3 hari 2 malam kami berkampung di 'The Regency Tanjung Tuan Beach Resort' dan banyak juga xtvt yg dilakukan sepanjang kami berada disitu.Banyak kebaikan(samada yg surat atau tersirat..) yg boleh diperolehi dengan adanya program seumpama ini selain drp dapat berhibur dengan keluarga sendiri jika selama ini kita sibuk dengan tugasan ditempat kerja.Tidak salah rasanya jika berpeluang meluangkan sedikit masa dan wang ringgit untuk keluarga....



Konvoi kenderaan yang join this program....'Pemanduan Berhemah' diperlukan disepanjang pejalanan demi keselamatan semua pengguna jalanraya dan keluarga yang tercinta!
Selain itu, penggunaan tali pinggang keledar belakang juga dititik beratkan dengan terlaksananya undang2 tersebut baru2 ini...hehe..RM300.00 beb!




Lokasi pilihan ini mempunyai banyak kemudahan2 seperti gelanggang futsal,tennis,bola keranjang,bola tampar pantai,bola sepak pantai,pool table,indoor game,banana boat,jet ski dan sebagainya demi keselesaan pengunjung.


Pemandangan suasana pagi dari balkoni apartment.........




Tiada apa yang dapat diperkatakan selain perasaan puas dan gembira apabila dapat bersama2 keluarga menghirup angin petang.........



Himpunan Keluarga Hajjah Wan Zainab







Matahari Terbenam






My Son


Acara wajib..BBQ dinner



nyam..nyam..Anak mama!




funs time!!!


Yoga ka cik Kak..?


2 comments: