Popular Posts

TOKSAH KALUT..Gunakan kotak ajaib ini utk mencari blog yg tertinggal...

JEEJOUN TRAVEL & OUTDOOR's Fan Box

Friday, June 12, 2009

Roti Canai Kg. Sitiawan,Perak

Mungkin bunyinya macam biasa saja,yeala semua tempat pun ada roti canai....
Kedai mamak yang tumbuh macam cendawan lepas hujan yang tak reti2 nak tutup pintu kedai pun ada(24 jam)...Tapi itu bukan isunya,mungkin bagi aku roti canai di sini special ckit dengan berpandukan kepada jumlah pengunjung yang mengunjungi kedai makan tersebut dan hanya roti canai saja yang dijual(minum tu adala..)Kebanyakkan pengunjungnya terdiri daripada pelbagai bangsa dan ini menambahkan lagi tanggapan aku yang kedai nie memang ada roti canai yang sedap...

Kalau nak tau sedap macam mana,anda semua boleh mengunjunginya di muara Kampung Sitiawan lokasi bagi kaki pancing untuk membeli umpun2 sebelum ke laut.Berdasarkan maklumat yang aku perolehi kedai ini ditutup pada hari jumaat dan dibuka pada waktu pagi sahaja..

Tujuan aku menyiarkannya bukan apa,kadang2 aku sering tertanya-tanya kat mana kita nak makan hari nie??Makan Kat mana Special??Selalunya ini terjadi apabila aku mengunjungi ketempat yang baru ......
Jadi inilah sebabnya aku berkongsi maklumat..




Jelas kelihatan pelbagai lapisan bangsa menikmati sarapan pagi disitu..



Kedainya terletak di muara kampung Sitiawan dan lihat pelbagai jenis kenderaan dari sekecil motorsikal ke semewah-mewah kereta (mewah macam kereta Bob!!) yang datang.


Sebarang maklumat, emailkan kepada

Jeejoun@yahoo.com

No comments:

Post a Comment