Popular Posts

TOKSAH KALUT..Gunakan kotak ajaib ini utk mencari blog yg tertinggal...

JEEJOUN TRAVEL & OUTDOOR's Fan Box

Sunday, April 11, 2010

Nasi Ayam Yunnan K.Terengganu

Jalan-jalan cari makan di bandar Kuala Terengganu tidaklah sesukar mana,memandangkan banyak restoran atau kedai makan terdapat disini.Cuma bezanya adalah dari segi masakannya,adakah memenuhi kritiria citarasa anda atau pun tidak.Disini aku memilih sebuah gerai nasi ayam yang terletak di medan selera Pantai Batu Buruk.Berdasarkan pengamatan aku, ramai pengunjung yang mengunjungi gerai tersebut. 'Nasi Ayam Yunnan Al'Awal' adalah lokasinya dan ketika berada disitu, ramai pelanggan yang memesan nasi ayam..So aku ngan famili apa lagii...Nasi Ayam jugalahh.




Setelah habis makan,kesimpulan yang boleh aku katakan tentang nasi ayam tersebut..
Okla..


Dis sekitar Bandar Kuala Terengganu ini terdapat banyak tempat-tempat menarik yang boleh anda lawati antaranya ialah Masjid Kristal,Masjid Terapung Kuala Ibai,Kampung Cina, Pasar Payang, Istana, Muzium Negeri, Pulau Duyong dan Kompleks Kraf Noor Arfa.

Tidak terkecuali juga pantai dan pulau-pulaunya yang berada didalam kawasan Kuala Terengganu seperti pulau Redang, Pulau Bidong, Pulau Duyung, pantai Batu Burok danTelok Ketapang yang merupakan destinasi kunjungan dan pelancongan utama.

Kompleks Sukan Gong Badak




3 comments: