Popular Posts

TOKSAH KALUT..Gunakan kotak ajaib ini utk mencari blog yg tertinggal...

JEEJOUN TRAVEL & OUTDOOR's Fan Box

Saturday, August 8, 2009

Eastern Trip KL-KB (31-2 Aug 2009)

Diantara Jazz yg mencuri tumpuan...

Cuti hujung minggu baru-baru ini tidak dilepaskan begitu sahaja bagi ahli kelab
myJFFC.com (Malaysia Jazz Fit Friends Club) .Satu xtvt berkonvoi yang diketuai oleh presiden kelab iaitu ms. Jack telah dijalankan dimana lokasi kali ini ialah ke tempat2 menarik sekitar Kota Bharu Kelantan.
Sebanyak 54 buah kereta Honda Jazz dari segenap pelusok negeri yg menganggotai kelab ini telah mengambil bahagian.Pelbagai ragam dan gelagat peserta dapat di lihat sepanjang xtvt ini selain dapat merapatkan lagi hubungan erat sesama ahli.Selain berkonvoi, peserta juga dapat berkongsi pengalaman dan tip2 tentang penjagaan kereta kesayangan masing2...
PCB Resort di Pantai Cahaya Bulan adalah destinasi bagi merehatkan badan dan melelapkan mata setelah hampir seharian memandu dan juga tempat bermalam peserta xtvt ini..
Sepanjang berada Di Negeri Serambi Mekah atau Cik Siti Wan kembang ini pelbagai destinasi menarik yang sempat dikunjungi antaranya Pasar Siti Khatijah,Rantau Panjang,Tok Bali, wakaf Che Yeh serta kawasan sekitar Bandar Kota Bharu itu sendiri.Tidak dilupakan juga makan tengahari di Restoran Nasi Ulam Cikgu di Kampung Kraftangan yang menyediakan masakan kampung dengan harga yang cukup berpatutan.

Laman Rasmi..
myJFFC.com (Malaysia Jazz Fit Friends Club)


Sesi taklimat oleh ms Jack..



Comel deh enjin...


Berehat sebentar setelah tiba ke Bandar KB






No comments:

Post a Comment